Przejdź do głównej zawartości

Aktualnie czytam #24


Katarzyna Michalak, Leśna Polana


Z noty wydawniczej:

Trzy przyjaciółki

Trzech braci

Trzy historie

Jedno zakończenie

Czy wszystkie życiowe porażki i niegodziwości można tłumaczyć trudnym dzieciństwem? Jeśli tak, to trzej bracia Prado – Wiktor, Marcin i Patryk – mogliby stoczyć się na samo dno i obwiniać tego, który zamienił pierwsze lata ich życia w piekło: swojego ojczyma.

Trzy przyjaciółki – Gabrysia, Majka i Julia – też nie miały najłatwiej. O Majce i Julii rodzice zapomnieli, a Gabriela od najmłodszych lat musiała dbać o siebie i o przybranego ojca, którego ubeckie tortury pozbawiły zdrowia i sił.

Pierwszy tom Leśnej Trylogii opowiada o dramatycznych losach Gabrieli i Wiktora, których łączy miłość, ale dzieli Zło bezwzględne i okrutne, niecofające się przed niczym …

Jest jednak zakątek, w którym ich drogi muszą się przeciąć: mały domek, ukryty gdzieś w lesie, w otoczeniu wiekowych świerków. Leśna polana. Są już tak blisko tego miejsca …

Tak blisko odnalezienia powtórnie siebie i swojej miłości …

Ale zło nie odpuszcza.

Nigdy.

Wydawnictwo Znak
Rok wydania: 2016
Liczba stron: 317

Komentarze

  1. Nie przemawiają do mnie książki tej autorki, próbowałam dwa razy i nie byłam zadowolona z przygody czytelniczej, jednak wiem, że wiele osób za nią przepada, może to kwestia odpowiedniego nastroju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tę książkę otrzymałam w prezencie. Przeczytałam ... nie urzekła mnie :)

      Usuń
  2. Nie czytałam, ale okładka jest bardzo interesująca i tajemnicza. ;-)

    P.S: Może spróbuj nakładać olejek na 15 min, ale przed myciem włosów (a nie po) i od połowy włosa. Takim sposobem odżywisz je a jednocześnie nie przetłuścisz i nie obciążysz. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś planowałam sięgnąć po którąś z książek tej autorki, ale mi przeszło. ;) Czuję, że literacko nie nadajemy na tych samych falach, a liczne negatywne recenzje i analizy nie zachęcają do sprawdzenia tego. Podobnie jak cytaty, jakie znajdują się w Sieci. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po przeczytaniu książki rozumiem Cię:) Tę książkę otrzymałam w prezencie. Przeczytałam. Po inne tytuły tej autorki pewnie nie sięgnę :)

      Usuń
  4. Nie czytałam nic Pani Michalak, ale szukam Ogrodu Kamili, z ciekawości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Leśna Polana" to pierwsza książka p. Michalak, którą przeczytałam. Niestety mnie nie urzekła. Po "Ogród Kamili" pewnie już nie sięgnę.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Aktualnie czytam #259

Tana French, Z dala od świateł Od wydawcy: Najnowsza powieść pierwszej damy irlandzkiego kryminału. Nominowana do Goodreads Choice Awards 2020. Mała miejscowość w małym kraju. Żaden z jej mieszkańców nie jest taki, jaki się wydaje. Trudno rozpoznać, kto jest przyjacielem, a kto wrogiem. Zwłaszcza jeśli się jest outsiderem. Cal Hooper, były detektyw policji z Chicago, osiedla się na irlandzkiej wsi. Zmęczony obracaniem się w środowisku przestępców, spodziewa się znaleźć tu spokój i poświęcić się wyłącznie remontowi domu i obcowaniu z przyrodą. Kiedy jednak miejscowy dzieciak prosi go o pomoc w odnalezieniu brata, Cal przekonuje się, że nie uda mu się uciec od tego, czym zajmował się w przeszłości ­– raz policjant, zawsze policjant. Musi sięgnąć po swoje stare metody, by przebić się przez gąszcz działań, motywów i wzajemnych relacji mieszkańców okolicy. Każdy z nich coś ukrywa, a wielu wolałoby, żeby przybysz z Ameryki zrezygnował ze swojego dochodzenia. I dają mu to odczuć w mniej lub b

Aktualnie czytam #258

Graham Masterton, Susza Od wydawcy: Przerażająca wizja świata bez wody. San Bernardino w Kalifornii dotyka susza w samym środku wyjątkowo upalnego lata. Skorumpowani politycy cynicznie wykorzystują sytuację dla własnych celów i odcinają wodę najuboższym dzielnicom, w których mieszkają podopieczni Martina Makepeace’a (byłego żołnierza marines, a obecnie pracownika opieki społecznej). W mieście wybuchają zamieszki, których policja nie jest w stanie opanować. Na dodatek córka Martina jest bardzo chora, a jego syn zostaje niesłusznie aresztowany za gwałt i zabójstwo. Martin nie ma wyboru i musi uciec się do drastycznych środków, żeby ratować swoją rodzinę. Wydawnictwo REBIS Rok wydania: 2021 Liczba stron: 352 Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu.

Zmiana adresu blogowego

Zapraszam na  https://monikaolgalifestyle.blogspot.com/ Blog o książkach, o filmach, o podróżach, o modzie... Choć nie tylko. Mam nadzieję, że mimo tej zmiany zostaniecie ze mną i będziecie mi towarzyszyć podczas naszej blogowej przygody tak samo, jak do tej pory :)