Przejdź do głównej zawartości

Aktualnie słucham #1

Elżbieta Cherezińska, Ja jestem Halderd
Cykl Północna Droga
Od wydawcy:

Wielowątkowa i arcyciekawa opowieść o życiu wikingów na przełomie pierwszego tysiąclecia. Uległem fascynacji historią Halderd, doceniając urodę narracji i zdolności Autorki w rekonstrukcji ducha tamtych czasów. Szczególna wartość książki Elżbiety Cherezińskiej polega na tym, że uczyniła ona bohaterami nie bezwzględnych wojowników, miesiącami przebywających na łupieżczych wyprawach z dala od domów, lecz dzielne i dumne kobiety. Ja jestem Halderd to tryumf kobiecego pierwiastka, który wbrew stereotypom niesie w sobie prawdziwą siłę, a historia to jedynie kostium, pod którym kryje się na wskroś współczesna opowieść. – Andrzej Rostocki

Wydawnictwo Aleksandria
Czas nagrania: 16 godzin
Czyta Ewa Abart


TU znajdziecie kilka słów o Grze w kości, a TU o Hardej.


Komentarze

  1. Wikingowie to ulubiony temat mojego wuja. Ciekawe, czy czytał tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jednak jeszcze nie czytał to gorąco polecam. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Jeszcze nie czytałam o wikingach ale jestem otwarta - słuchanie to nie dla mnie (jeśli chodzi o książki) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powieści Elżbiety Cherezińskiej jak najbardziej polecam :) Ten audiobook polecam nie tylko ze względu na treść, ale też ze względu na lektora. Bo w moim przypadku to bardzo dużo od lektora zależy czy na słuchaniu będę się skupiać czy nie :) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Audiobooka jeszcze nie miałam okazji słuchać, ale może kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam szczególnie na wielogodzinne podróże, kiedy nie ma możliwości czytania książki :) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. To nie moja tematyka, tym razem. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może następnym razem moja propozycja bardziej Tobie przypadnie do gustu :) Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Świetnie się słucha. Duże brawa i dla lektora :) Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Jeśli "Harda" przypadła Tobie do gustu to ta powieść też powinna :) Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Cherezińska jest wspaniałą autorką. Uwielbiam jej książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To możemy podać sobie ręce :)
      I ciekawie o nich opowiada. Kiedyś miałam przyjemność uczestniczyć w spotkaniu autorskim :) Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Nie miałam z niczym do czynienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do sięgnięcia po powieści tej autorki. Powieści są co prawda dość obszerne, ale baaardzo wciągające :) Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej zachęcam do lektury. U mnie czeka już kolejna :) Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Jestem prostą dziewczyną - widzę Wikingów, zapisuję tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będziesz zawiedziona ani lekturą :) Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Aktualnie czytam #259

Tana French, Z dala od świateł Od wydawcy: Najnowsza powieść pierwszej damy irlandzkiego kryminału. Nominowana do Goodreads Choice Awards 2020. Mała miejscowość w małym kraju. Żaden z jej mieszkańców nie jest taki, jaki się wydaje. Trudno rozpoznać, kto jest przyjacielem, a kto wrogiem. Zwłaszcza jeśli się jest outsiderem. Cal Hooper, były detektyw policji z Chicago, osiedla się na irlandzkiej wsi. Zmęczony obracaniem się w środowisku przestępców, spodziewa się znaleźć tu spokój i poświęcić się wyłącznie remontowi domu i obcowaniu z przyrodą. Kiedy jednak miejscowy dzieciak prosi go o pomoc w odnalezieniu brata, Cal przekonuje się, że nie uda mu się uciec od tego, czym zajmował się w przeszłości ­– raz policjant, zawsze policjant. Musi sięgnąć po swoje stare metody, by przebić się przez gąszcz działań, motywów i wzajemnych relacji mieszkańców okolicy. Każdy z nich coś ukrywa, a wielu wolałoby, żeby przybysz z Ameryki zrezygnował ze swojego dochodzenia. I dają mu to odczuć w mniej lub b

Aktualnie czytam #258

Graham Masterton, Susza Od wydawcy: Przerażająca wizja świata bez wody. San Bernardino w Kalifornii dotyka susza w samym środku wyjątkowo upalnego lata. Skorumpowani politycy cynicznie wykorzystują sytuację dla własnych celów i odcinają wodę najuboższym dzielnicom, w których mieszkają podopieczni Martina Makepeace’a (byłego żołnierza marines, a obecnie pracownika opieki społecznej). W mieście wybuchają zamieszki, których policja nie jest w stanie opanować. Na dodatek córka Martina jest bardzo chora, a jego syn zostaje niesłusznie aresztowany za gwałt i zabójstwo. Martin nie ma wyboru i musi uciec się do drastycznych środków, żeby ratować swoją rodzinę. Wydawnictwo REBIS Rok wydania: 2021 Liczba stron: 352 Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu.

Zmiana adresu blogowego

Zapraszam na  https://monikaolgalifestyle.blogspot.com/ Blog o książkach, o filmach, o podróżach, o modzie... Choć nie tylko. Mam nadzieję, że mimo tej zmiany zostaniecie ze mną i będziecie mi towarzyszyć podczas naszej blogowej przygody tak samo, jak do tej pory :)