Przejdź do głównej zawartości

Aktualnie czytam #164

A.J. Finn, Kobieta w oknie


Od wydawcy:


Czy zawsze można wierzyć własnym oczom?

Anna Fox straciła wszystko: rodzinę, pracę oraz zdrowie. Od miesięcy nie wyszła za próg domu. Całe dnie spędza w Internecie, przed telewizorem lub szpiegując sąsiadów za pomocą aparatu fotograficznego. Pozbawiona własnego życia coraz bardziej zaczyna przeżywać cudze… Najwięcej uwagi poświęca Russellom, rodzinie nowej w tej okolicy i tak podobnej do tej, którą jeszcze niedawno sama miała. Jednak pewnej nocy widzi coś, czego nie powinna oglądać.

Świat Anny się rozpada, a na jaw wychodzą szokujące sekrety. Co jest prawdą, a co zmyśleniem? Kto jest w niebezpieczeństwie, a kto panuje nad sytuacją? W tym piekielnie wciągającym thrillerze nikt – i nic – nie jest tym, czym się wydaje.

Wydawnictwo W.A.B.
Rok wydania: 2018
Liczba stron: 413

Komentarze

  1. Pamiętam, że historia głównej bohaterki przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka już od jakiegoś czasu czeka na mojej półce na przeczytanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jestem bardzo ciekawa Twojej opinii. Będę czekać na recenzję :)

      Usuń
  3. Książka już dość długo gości na mojej półce czytelniczej, więc czas się za nią zabrać. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że będziesz bardzo zadowolona z lektury. I oczywiście jestem ciekawa Twojej opinii :)

      Usuń
  4. Mam tę książkę na liście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam na czytniku, czas przeczytać;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ją w planach czytelniczych, ale jakoś zawsze znajdzie się inna pozycja, która bardziej mnie zaciekawi. To co czekam na opinię i zobaczę, czy mam się pospieszać z jej przeczytaniem, czy może odpuścić ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie warto w końcu po nią sięgnąć :) Na mojej półce leżała od grudnia zeszłego roku, więc też trochę czasu zajęło mi, aby wreszcie ją przeczytać :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie będziesz rozczarowana. Mamy podobny gust czytelniczy :)

      Usuń
  8. Słabo znam się na takiej literaturze, ale myślę, że muszę w końcu wziąć się za jakiś thriller, być może nawet ten.

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem podobała mi się ta książka, ale niestety tyłka mi nie urwała. Taki przeciętniak trochę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, a mnie się podobała. Może dlatego, że nie miałam wygórowanych oczekiwań co do niej :)

      Usuń
  10. Mam w plamach od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Ciekawa jestem Twojej opinii, kiedy będziesz już po lekturze :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Aktualnie czytam #259

Tana French, Z dala od świateł Od wydawcy: Najnowsza powieść pierwszej damy irlandzkiego kryminału. Nominowana do Goodreads Choice Awards 2020. Mała miejscowość w małym kraju. Żaden z jej mieszkańców nie jest taki, jaki się wydaje. Trudno rozpoznać, kto jest przyjacielem, a kto wrogiem. Zwłaszcza jeśli się jest outsiderem. Cal Hooper, były detektyw policji z Chicago, osiedla się na irlandzkiej wsi. Zmęczony obracaniem się w środowisku przestępców, spodziewa się znaleźć tu spokój i poświęcić się wyłącznie remontowi domu i obcowaniu z przyrodą. Kiedy jednak miejscowy dzieciak prosi go o pomoc w odnalezieniu brata, Cal przekonuje się, że nie uda mu się uciec od tego, czym zajmował się w przeszłości ­– raz policjant, zawsze policjant. Musi sięgnąć po swoje stare metody, by przebić się przez gąszcz działań, motywów i wzajemnych relacji mieszkańców okolicy. Każdy z nich coś ukrywa, a wielu wolałoby, żeby przybysz z Ameryki zrezygnował ze swojego dochodzenia. I dają mu to odczuć w mniej lub b

Aktualnie czytam #258

Graham Masterton, Susza Od wydawcy: Przerażająca wizja świata bez wody. San Bernardino w Kalifornii dotyka susza w samym środku wyjątkowo upalnego lata. Skorumpowani politycy cynicznie wykorzystują sytuację dla własnych celów i odcinają wodę najuboższym dzielnicom, w których mieszkają podopieczni Martina Makepeace’a (byłego żołnierza marines, a obecnie pracownika opieki społecznej). W mieście wybuchają zamieszki, których policja nie jest w stanie opanować. Na dodatek córka Martina jest bardzo chora, a jego syn zostaje niesłusznie aresztowany za gwałt i zabójstwo. Martin nie ma wyboru i musi uciec się do drastycznych środków, żeby ratować swoją rodzinę. Wydawnictwo REBIS Rok wydania: 2021 Liczba stron: 352 Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu.

Zmiana adresu blogowego

Zapraszam na  https://monikaolgalifestyle.blogspot.com/ Blog o książkach, o filmach, o podróżach, o modzie... Choć nie tylko. Mam nadzieję, że mimo tej zmiany zostaniecie ze mną i będziecie mi towarzyszyć podczas naszej blogowej przygody tak samo, jak do tej pory :)